luni, 14 decembrie 2009

DESPRE

Am copilarit la poalele muntilor Calimani. Inca de mic am fost educat sa iubesc muntele si l-as fi iubit oricum. Primele aventuri in natura le-am avut in sanul familiei. Mai tarziu am inceput sa colind muntii impreuna cu colegii de scoala, facultate. Se spune ca "a avea" insemna "a darui". Am reusit si reusesc in continuare - chiar daca uneori putin - sa intorc acest dar catre cei din jurul meu. Desi cei cu care imbratisez impreuna aceasta pasiune ar spune ca pot vorbi toata ziua (defect profesional) - imi place compania altor montaniarzi, nu ascund faptul ca turele solitare imi dau ocazia sa sondez acel "eu" pe care fiecare il poarta in inima lui; este acel "acum si aici" sacru, unde Dumnezeu, Muntele si "Eu" se intalnesc intr-o perfecta armonie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu